NOWY LIBERTY

NOWY LIBERTY
NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY NOWY LIBERTY
CENA: 10,900 PLN



WYPRZEDAŻ ROCZNIKA!


Piaggio Liberty 125 ABS z rocznika produkcji 2017
dostępna z rabatem 2 000 PLN w cenie 10 900 PLN.

Cena bazowa modelu z rocznika produkcji 2017 wynosi 12 900 PLN.

Szczegóły dostępne u Dealerów. Ilość pojazdów objętych promocją cenową jest ograniczona.
 


Stylowy, lekki, łatwy w prowadzeniu i przyjazny dla środowiska – Nowy Liberty został skonstruowany właściwie od nowa, ale przy zachowaniu cech, które przyniosły sukces jego wcześniejszym wersjom. Przy okazji tej premiery debiutuje także nowa generacja silników Piaggio i-get o zmniejszonym spalaniu i wspaniałych osiągach.

Piaggio Liberty powstał w zgodzie z wartościami, które były inspiracją dla stworzenia jego pierwotnej wersji. W celu poprawy bezpieczeństwa wykorzystuje szereg nowinek technologicznych, jak np. układ hamulcowy z systemem ABS, który jest standardem dla wersji 125cm3.
Dzięki temu Liberty 125 wykracza poza wymogi europejskiego prawa, które dla tych pojemności nie wymaga zastosowania układu ABS.
 


Piaggio Liberty dostępny jest w dwóch wersjach: Liberty i Liberty S. Model oznaczony S ma sportowy charakter, który widoczny jest w detalach takich jak np. obszycie siedziska w kolorze lakieru czy ciemny kolor aluminiowych felg, oraz w kolorystyce nadwozia dedykowanej tej wersji.

Kolorystyka wersji Liberty:

           

Kolorystyka wersji Liberty S:

                                     

Nowe silniki, nowa ergonomia, system ABS w standardzie i nowa elegancka linia nadwozia, światła led w połączeniu z dużymi kołami nadają temu kompaktowemu skuterowi dynamikę pojazdów klasy wyższej.

              

Wymiary skutera wzrosły, a co za tym idzie, zwiększył się również komfort jazdy. Większa średnica przedniego koła znacząco wpływa na wzrost poziomu bezpieczeństwa.


    
Transformacja Nowego Piaggio Liberty to nie ewolucja, lecz niemal ponowne narodziny modelu. Potrafi sprostać najbardziej wygórowanym oczekiwaniom co do jakości, stylu, bezpieczeństwa, ekonomii jazdy i ekologii.
Nowe Liberty usatysfakcjonuje szeroką gamę klientów: od młodych, którzy uważają nowy pojazd Piaggio za idealny do rozpoczęcia przygody z jednośladami, po bardziej dojrzałych, szukających bezpieczeństwa, łatwości przemieszczania się i niskich kosztów eksploatacji.

 


 


ELEGANCJA, ERGONOMIA I MAKSIMUM FUNCKJONALNOŚCI

Piaggio Liberty, jako ikona włoskiego stylu, przyczynił się do powstania fenomenu skutera na dużych kołach. Udało mu się wyprzedzić inne pojazdy w segmencie, gdzie piękno często traci na znaczeniu na rzecz walorów praktycznych. Marce Piaggio udało się połączyć funkcjonalność z elegancją.
Nowe Liberty imponuje jakością i solidnością, a jednocześnie jest bardziej dynamiczny, większy i bardziej komfortowy.

                           

Szczególna uwaga została poświęcona ergonomii pojazdu. Obok nowej lampy LED z przodu, na kierownicy znalazły się instrumenty kontrolne w ramach zaprojektowanej od podstaw deski rozdzielczej. Nie jest to już kokpit mechaniczny, lecz elektroniczny, łączący w sobie elegancję klasycznych zegarów z funkcjonalnością wyświetlacza LCD i sterowaniem przyciskami po prawej stronie kierownicy.

       


Dzięki przeniesieniu akumulatora w inne miejsce, przestrzeń schowka w osłonie na nogi została praktycznie podwojona z 2 litrów w poprzednim Liberty do prawie 4 litrów w nowym. Schowek został wyposażony w gniazdo USB umożliwiające ładowanie smartfona. Przestrzeń ładunkowa w schowku pod siedzeniem również wzrosła o 30%: z 12,5 do 17 l. 

                           

Centralna część pojazdu jest teraz bardziej komfortowa, a dzięki rozkładanym podnóżkom jazda stała się przyjemniejsza zarówno dla kierowcy, jak i pasażera.

                                                      



DEDYKOWANE AKCESORIA


Najnowsza generacja Piaggio Liberty oferuje zupełnie nowe akcesoria, zaprojektowane tak samo jak pojazd: zgodnie z nowymi standardami jakości, technologiami i potrzebami miejskich kierowców. Gama akcesoriów dla modelu Liberty jest nie tylko najszersza w tej klasie skuterów, ale i najbardziej innowacyjna.

                                     

•    Elektroniczny system przeciw kradzieżowy
Najbardziej kompaktowy w swojej kategorii, charakteryzuje się najniższym poborem energii wśród urządzeń dostępnych na rynku. Posiada zasilanie niezależne od akumulatora pojazdu.

•    Bike finder
System szybkiej identyfikacji pojazdu, działa także jako bezprzewodowy pilot do otwierania schowka na kask.

•    Platforma Multimedialna Piaggio (PMP)
System multimedialny, który pozwala Liberty komunikować się ze smartfonem. Wyświetla informacje na temat podróży i działania skutera w darmowej aplikacji o przyjaznym dla użytkownika interfejsie.

•    System Dźwiękowy Piaggio (PSS)
Liberty potrafi komunikować się z różnymi urządzeniami za pomocą Bluetooth, aby odtwarzać dźwięki oraz muzykę albo wysyłać komendy głosowe do urządzeń cyfrowych.

•    Przednia szyba
Wykonana z 4-milimetrowego metakrylanu odpornego na pęknięcia, posiada wbudowane osłony na ręce i eleganckie osłony kołków mocujących.

•    Owiewka
Chroni kierowcę i poprawia estetykę przodu. Wykonana z odpornego metakrylanu, ma czarne osłony na pręty mocujące. 

•    Kufer centralny
Imponujące 30 litrów pojemności oznacza, że można tu pomieścić kask szczękowy. Kufer dostępny jest w dwóch wersjach: wykończony w kolorze nadwozia pojazdu lub czarny matowy. Obie wersje mają wewnętrzną matę i są przygotowane do montażu oparcia wyściełanego takim samym materiałem jak siedzenie.

•    Mechaniczne zabezpieczenie przeciwkradzieżowe
Proste i efektywne: „związuje” kierownicę z pojazdem za sprawą solidnego mocowania.

•    Pokrowiec
Do ochrony pojazdów parkujących na zewnątrz, wykonany z wodoodpornego materiału.

•    Osłona nóg
Zaprojektowana specjalnie na potrzeby Nowego Liberty. Dzięki wytrzymałym mocowaniom i systemowi zapobiegającemu „trzepotaniu” podczas jazdy gwarantuje maksimum ochrony. Posiada stalową linkę przeciwkradzieżową i wodoodporną pokrywę na siedzenie.

•    Boczna nóżka
Z czujnikiem zapobiegającym jeździe z rozłożoną podporą.

•    Gumowa mata podłogi
Idealnie dopasowana do kształtu podłogi, wykonana z antypoślizgowego materiału z chromowanym wykończeniem.

 


SILNIK iGet TO WIĘKSZA MOC, NIŻSZE ZUŻYCIE PALIWA I WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ

Wprowadzona w Nowym Liberty rodzina silników Piaggio iGet w wersji chłodzonej powietrzem reprezentuje najnowszą technologię w tym segmencie pojemności. Wyrasta ona z filozofii projektowania, która kładzie nacisk na jakość oraz niezawodność połączoną z niższym zużyciem paliwa i emisją spalin.
Dowodem takiego podejścia jest ponad milion kilometrów przejechanych w trakcie testów nowej konstrukcji.

     

Nowy Liberty dostępny jest w dwóch różnych wersjach: 50cm3 oraz 125cm3. Oba silniki są nowoczesnymi czterosuwami z elektronicznym wtryskiem paliwa. Każdy szczegół, począwszy od układu wydechowego, przez wyciszoną osłonę przekładni CVT, aż po nowy filtr powietrza, został zaprojektowany od podstaw, aby jazda była jeszcze płynniejsza, cichsza i bardziej komfortowa.

Nowy silnik Piaggio 125cm3 jest o ponad 10% mocniejszy niż silnik poprzedniej wersji przy jednoczesnym 16% spadku zużycia paliwa. Dzięki temu Nowe Liberty jest bardzo dynamiczne, zarówno w mieście, jak i poza nim przy zachowaniu niskiego zużycia paliwa: do 57 km/l przy stałej prędkości 40 km/h, co przekłada się na spalanie na poziomie 1,75 l/100km.

SILNIK

Silnik                             Jednocylindrowy, czterosuwowy - Piaggio iGet
Pojemność                    124,5 cm3    
Średnica tłoka / skok     52 mm / 58,6 mm    
Moc maks.                     8 kW (10,8 KM) / 7500 obrotów na minutę    
Moment maks.               10.7 Nm / 6000 obrotów na minutę    
Układ rozrządu               Pojedynczy wałek rozrządu (SOHC) 3 zawory
Układ chłodzenia            Wymuszony obieg powietrza
Układ zasilania                Wtrysk paliwa elektroniczny
Smarowanie                    Mokra miska olejowa
Rozruch                          Rozrusznik elektryczny
Przeniesienie napędu      Automatyczna przekładnia CVT z regulatorem momentu
Sprzęgło                         Automatyczne odśrodkowe suche sprzęgło

Rama                              Pojedyncza konstrukcja kołyskowa z rur stalowych z płaskimi wzmocnieniami
Przednie zawieszenie     Teleskopowy widelec hydrauliczny, 76 mm skok 
Tylne zawieszenie          Hydrauliczny dwufunkcyjny amortyzator monoshock,
                                       5 pozycji napięcia wstępnego, 74,5 mm skok
Hamulec przedni            Tarcza hamulcowa o śr. 240 mm,  dwutłoczkowy zacisk pływający Nissin
System ABS                   w standardzieje, jednokanałowy
Hamulec tylny                Bęben o śr. 140 mm 
Przednia opona             Opona bezdętkowa 90/80 16”
Tylna opona                  Opona bezdętkowa 100/80 14”

Długość                         1945 mm
Szerokość                     690 mm
Wysokość siedziska      787 mm 
Rozstaw osi                  1340 mm
Poj. zbiornika paliwa      6 litrów (włącznie z 1,5 litra rezerwy)
Norma emisji spalin       Euro 4