Medley

Medley
Medley Medley Medley Medley Medley Medley Medley Medley Medley Medley Medley Medley
CENA: 13,500 PLN



WYPRZEDAŻ ROCZNIKA!


Piaggio Medley 125 ABS z rocznika produkcji 2017
dostępna z rabatem 2 000 PLN w cenie 13 500 PLN.

Cena bazowa modelu z rocznika produkcji 2017 wynosi 15 500 PLN.

Szczegóły dostępne u Dealerów. Ilość pojazdów objętych promocją cenową jest ograniczona.


Medley to zupełnie nowy model w ofercie Piaggio, napędzany nowym silnikiem iGet o pojemności 125cc. Bogato wyposażony i zaawansowany technologicznie, łączy w sobie atuty lekkiego skutera na dużych kołach z komfortem jazdy pojazdów klasy maxi.

Piaggio Medley wyposażony jest standarowo w, znany z samochodów, system Start & Stop, który zapewnia wyższy komfort jazdy (cisza podczas postoju na światłach) oraz niższe spalanie.



Medley dostępny jest w dwóch wersjach: Medley i Medley S. Model z oznaczeniem S jest sportową odmianą Medleya, która charakteryzuje się inną gamą kolorystyczną oraz detalami takimi jak przeszycia siedziska w kolorze lakieru czy ciemny kolor aluminiowych felg.

Gama kolorystyczna wersji Medley:
    

Gama kolorystyczna wersji Medley S:

    


Przód Piaggio Medley wyróżnia się widelcem o średnicy rur teleskopów 33 mm. Z tyłu pracują podwójne amortyzatory z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyn. Dzięki takiemu zawieszeniu oraz dużym obręczom (16” z przodu i 14” z tyłu) wykonanym ze stopu aluminium, z sześcioma eleganckimi szprychami i oponami 100/80 z przodu oraz 110/80 z tyłu, Piaggio Medley gwarantuje komfort jazdy, dobre trzymanie się drogi oraz stabilność typową dla skuterów klasy wyższej.
Jednocześnie waga pojazdu gotowego do jazdy wynosi jedynie 138 kg, co pozwala kierowcy swobodniej manewrować.
                 


BEZPIECZEŃSTWO

Medley standardowo wyposażony jest w skuteczny system hamulcowy złożony z dwóch tarcz o średnicach 260 mm z przodu i 240 mm z tyłu, podwójnymi pływającymi zaciskami oraz systemem ABS.
Każde koło ma czujnik i tarczę zębatą, które wykrywają obroty. Czujniki komunikują się z 2-kanałowym modulatorem ABS: jeśli jedno z kół straci prędkość obrotową względem prędkości pojazdu, ABS zapobiega zablokowaniu koła i gwarantuje efektywne hamowanie nawet na nawierzchniach o niskiej przyczepności.

                                                 


WYGLĄD

Widok z przodu Piaggio Medley zdecydowanie różni się od klasycznego wyglądu skutera na dużych kołach. Powierzchnie są szersze w celu poprawy aerodynamiki i ochrony kierowcy, co przekłada się na zwiększenie komfortu jazdy. Chromowany pionowy element („krawat”) wyróżnia się na środku przedniej osłony, podkreślając przynależność do rodziny najnowszych produktów Piaggio.
Innowacyjne są także światła do jazdy dziennej wyposażone w listwy świecące białym światłem LED oraz lampa główna. 

                                      

Kierownica wyposażona jest w panel zegarów otoczony aluminiową ramką. Zestaw kontrolek ostrzegawczych informuje o wszystkich funkcjach pojazdu, począwszy od systemu Start & Stop przez dane o działaniu układu wtrysku paliwa i ciśnieniu oleju, aż po działanie ABS i immobilizera.

                                                 

Duża i komfortowa kanapa wyposażona jest w elektryczny zamek sterowany przyciskiem z kierownicy. Wygląd przedniego schowka, dopasowany do kierownicy i siedziska, przypomina samochodową deskę rozdzielczą. Wklęsłe i wypukłe linie wzdłuż całego nadwozia oraz zdecydowane, łukowe rysy nadają pojazdowi dynamiczny, ale kompaktowy wygląd.

                     


Wyjątkowo elegancka tylna część pojazdu zachowuje wspaniały kształt, mimo że schowek na kask ma imponujące 36,2 litra pojemności, czyli dość, aby pomieścić kask szczękowy (to niespotykane w tej klasie skuterów). Osiągnięto to dzięki optymalizacji projektu i przesunięciu zbiornika paliwa do centralnej części pojazdu.​

                    


Tylne światła z czerwonymi diodami LED do jazdy dziennej wyznaczają oryginalne zakończenie pojazdu. Podczas jazdy nocą, tego modelu nie można pomylić z żadnym innym.

               

Przesunięcie zbiornika paliwa do centralnej części pojazdu zwiększyło pojemność schowka pod siedziskiem oraz umożliwiło tankowanie bez konieczności zsiadania ze skutera. Rozwiązanie to zapewnia również lepsze właściwości jezdne wynikające z równiejszego rozkładu wagi pojazdu.

                                                             



SILNIK iGet

W modelu Piaggio Medley pojawił się nowy silnik iGet 125cm3. Wyposażony jest on w wyrafinowane systemy, takie jak Start & Stop, elektroniczny wtrysk paliwa, cztery zawory na cylinder i chłodzenie cieczą. To w swojej kategorii silnik z najwyższej półki pod względem osiągów i przyjazności dla środowiska, co zostało potwierdzone certyfikatem zgodności z normą Euro 4.

            

Nowe silniki Piaggio iGet wyrastają z filozofii projektowania, która kładzie nacisk na jakość i niezawodność. We wstępnej fazie testów silniki pokonały ponad milion kilometrów. Każdy z elementów, począwszy od wydechu, przez osłonę skrzyni biegów, aż po nowy filtr powietrza zostały zaprojektowane tak, aby jazda była jeszcze płynniejsza, cichsza i bardziej komfortowa oraz aby zwiększyć żywotność silnika

Istotnym założeniem projektowym było zmniejszenie tarcia przez wprowadzenie łożyskowania wszystkich ruchomych części, rozrządu i korbowodu, a także z cylindrem ułożonym  w taki sposób, by zminimalizować straty powodowane tarciem tłoka. Nowy silnik iGet pracuje ekstremalnie cicho dzięki redukcji luzów oraz optymalizacji zastosowanych materiałów i kształtów części.

SILNIK

Silnik                             Jednocylindrowy, czterosuwowy Piaggio iGet z systemem Start & Stop 
Pojemność                    124,5 cm3    
Średnica tłoka / skok      52 mm / 58,6 mm    
Moc maks.                      9 kW / 8250 obrotów na minutę    
Moment maks.               11,5 Nm / 6500 obrotów na minutę    
Układ rozrządu               Pojedynczy górny rozrząd (SOHC) 4 zawory
Układ chłodzenia            Ciecz (Płyn chłodzący)
Układ zasilania                Wtrysk paliwa elektroniczny
Smarowanie                    Mokra miska olejowa
Rozruch                           Elektryczny
Przeniesienie napędu      Automatyczna przekładnia CVT z regulatorem momentu
Sprzęgło                          Automatyczne odśrodkowe suche sprzęgło 

Rama                              Pojedyncza konstrukcja kołyskowa z rur stalowych z płaskimi wzmocnieniami
Przednie zawieszenie     Teleskopowy widelec hydrauliczny, 88 mm skok 
Tylne zawieszenie          Hydrauliczny dwufunkcyjny amortyzator, 5 pozycji napięcia wstępnego, 76 mm skok

Układ hamulcowy            Dwukanałowy ABS
Hamulec przedni             Tarcza hamulcowa o śr. 260 mm,  dwutłoczkowy zacisk pływający
Hamulec tylny                  Tarcza hamulcowa o śr. 240 mm,  dwutłoczkowy zacisk pływający
Przednia opona               Opona bezdętkowa 100/80 16”
Tylna opona                     Opona bezdętkowa 110/80 14”

Wysokość siedziska        787 mm 
Rozstaw osi                    1396 mm
Poj. zbiornika paliwa       7 litrów (włącznie z 1,5 litra rezerwy)
Norma emisji spalin        Euro 4