Beverly SportTouring 350

Beverly SportTouring 350
Beverly SportTouring 350 Beverly SportTouring 350 Beverly SportTouring 350
CENA: 24,000 PLN


WYPRZEDAŻ ROCZNIKA!


Piaggio Beverly SportTouring 350 ABS&ASR z rocznika produkcji 2017
dostępna z rabatem 5 000 PLN w cenie 24 000 PLN.

Cena bazowa modelu z rocznika produkcji 2017 wynosi 29 000 PLN.

Szczegóły dostępne u Dealerów. Ilość pojazdów objętych promocją cenową jest ograniczona.


RODZINA PIAGGIO BEVERLY TO LIDER NA RYNKU SKUTERÓW O DUŻYCH KOŁACH. SKUTERY TE NAPĘDZANE SĄ SILNIKAMI ZGODNYMI Z NORMĄ EURO 4 I MAJĄ BOGATY PAKIET WYPOSAŻENIA NADAJĄCY IM SPORTOWEGO I AGRESYWNEGO WYGLĄDU 
 



Beverly Sport Touring dostępny jest w czterech wersjach kolorystycznych: biały i czarny z czarnym siedziskiem i ciemnym wnętrzen oraz szary i czarny z czerwonym siedziskiem i ciemnym wnętrzem. Nowe matowe detale w kolorze ciemno-szarym, takie jak bagażnik, felgi, tunel oraz końcówka rury wydechowej, znakomicie komponują się z wszystkimi czterema wariantami kolorystycznymi. 



W skład bogatego wyposażenia wchodzi m.in. chłodzony cieczą silnik Piaggio i-get i przestronny schowek pod siedziskiem mogący pomieścić dwa duże kaski typu flip-up.

                           

W standard wyposażenia modelu Beverly Sport Touring wchodzi również przyciemniana owiewka, zapewniająca lepszą ochronę przed wiatrem i nadająca skuterowi bardziej sportowego charakteru.

             

Beverly wyposażone jest również w system ABS & ASR. System ASR można wyłączyć za pomocą przycisku na kierownicy.

                                                 

W standardzie każdej wersji Beverly jest również nowy pilot, służący do zdalnego otwierania siedziska i znajdowania pojazdu na parkingu (po jego uruchomieniu migają kierunkowskazy skutera). Skuter wyposażono również w port USB, pozwalający na ładowanie baterii nowoczesnych urządzeń mobilnych.
Pod kierownicą znajduje się pokaźnych rozmiarów schowek z dwiema przegródkami: po lewej i prawej stronie oraz mała szufladka na klapie. Nad schowkiem znajduje się chowany haczyk, który idealnie nadaje się do zawieszenia troby lub plecaka.

                      

Design spod znaku "Made in Italy" to eleganckie kształty i detale, takie jak np. reflektory z żarówkami LED do jazdy dziennej oraz światła stop. Te przeznaczone do jazdy miejskiej skutery gwarantują wygodną pozycję dla dwóch osób, znakomitą ochronę przed wiatrem oraz imponującą przestrzeń bagażową.

                                  

Beverly Sport Touring wyróżnia się również zbiornikiem paliwa umieszczonym centralnie pod podłogą, dzięki czemu środek ciężkości został przesunięty bardziej do przodu i tym samym powstało więcej miejsca na schowek na kaski.
Umiejscowienie wlewu paliwa w podłodze umożliwia tankowanie skutera bez zsiadania z niego.

                               

AKCESORIA

Dla modelu Beverly przygotowany został pakiet dedykowanych akcesoriów, tj. 37 litrowy kufer w kolorze nadwozia, z oparciem dopasowanym kolorystycznie do siedziska, może pomieścić dwa kaski typu flip-up lub jet. Praktyczny i zintegrowany z pojazdem pokrowiec na nogiPokrowiec na pojazd do użytku wewnętrznego i zewnętrznego. Elektroniczny system zapobiegający kradzieży z elektronicznym kluczykiem i pilotem. Praktyczna, mechaniczna, łatwa do założenia i wygodna blokada na kierownicęTorba montowana na przekroku, niewpływająca na komfort jazdy. Szyba wykonana z bardzo wytrzymałego metakrylanu o grubości 4 mm zapewniająca doskonałą ochronę przed deszczem i zimnem. Przezroczysta owiewka zwiększająca ochronę przed wiatrem. Przyciemniana owiewka (stanowiąca standardowe wyposażenie Piaggio Beverly 350 SportTouring) zapewniająca lepszą ochronę przed wiatrem i nadająca skuterowi bardziej sportowego charakteru.  

                                         

SILNIK

Beverly 350 Sport Touring wyposażony jest w jednocylindrowy silnik o pojemności 330cc. Przy niewielkich rozmiarach i wadze silnika 300cc jednostka ta ma osiągi porównywalne z silnikiem o pojemności 400cc.
Jest to jedyny silnik w tej kategorii wyposażony w automatyczne mokre sprzęgło wielotarczowe zapewniające znakomite i stałe osiągi przy wyjątkowo niskim zużyciu paliwa: maksymalna moc wynosi 30 KM, a moment obrotowy 29 Nm, przy zasięgu 26.6 km/l paliwa (potwierdzonym testami WMTC).

Typ                                     jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność                         330 cc 
Średnica tłoka x skok         78 mm / 69 mm 
Moc maksymalna               22.2 kW (30.2 HP) przy 8,250 obr/min 
Maksymalny moment obr.   29 Nm at 6,250 obr/min 
Rozrząd                             SOHC - Jeden wałek rozrządu w głowicy - 4 zawory
System paliwowy                Wtrysk elektroniczny
Chłodzenie                         Płyn
Smarowanie                       Sucha miska olejowa 
Rozrusznik                         Elektryczny, z wolnym kołem bez kąpieli olejowej
Skrzynia biegów                 Twist-and-go, CVT z kontrolą przeniesienia momentu obrotowego
Sprzęgło                             Wielotarczowe, odśrodkowe, mokre

Rama                                 "Podwójna kołyska" z bardzo wytrzymałej stali
Zawieszenie przednie         Hydrauliczny widelec teleskopowy ze wspornikami 35 mm - skok 90 mm
Zawieszenie tylne               Podwójny amortyzatory hydrauliczny z 4 ustawieniami sprężyny - skok 81 mm
Hamulec przedni                Tarcze o średnicy 300 mm z zaciskami pływającymi z dwoma tłokami 
Hamulec tylny                     Tarcze o średnicy 240 mm z zaciskami pływającymi z dwoma tłokami 
ABS and ASR                     W standardzie

Obręcz koła przedniego     Stop aluminium 16" x 3.00
Obręcz koła tylnego           Stop aluminium 14" x 4.00
Opona przednia                 Bezdętkowa 110/70 - 16"
Opona tylna                       Bezdętkowa 150/70 - 14"
Długość/Szerokość             2,190 mm / 780 mm
Rozstaw osi                       1,560 mm
Wysokość siedziska           795 mm
Poj. zbiornika paliwa          12,5 litra
Normy emisyjne                 Euro 4